Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε ή χρειάζεστε βοήθεια για να αναφέρετε απώλεια κάρτας; Επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια. Συνομιλήστε μαζί μας τώρα, στείλτε μας ένα email, ή κάντε κλικ εδώγια να βρείτε μια λίστα αριθμών χωρίς χρέωση για να καλέσετε το Παγκόσμιο Κέντρο Βοήθειας Πελατών.
Επικοινωνία με τη Visa να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον λογαριασμό σας στην κάρτα Visa.
Εάν έχετε χάσει την κάρτα σας, καλέστε το Παγκόσμιο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών χρησιμοποιώντας έναν από τους αριθμούς χωρίς χρέωση. Εάν βρίσκεστε στις Ηνωμένες Πολιτείες, καλέστε (800) 847-2911.
Ο λογαριασμός της Visa κάρτας σας
-
Η Visa δεν διατηρεί στοιχεία των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών που πραγματοποιείτε με την προσωπική σας κάρτα πληρωμής Visa—η διατήρηση και η διαχείριση των στοιχείων αυτών γίνεται από τον εκδότη της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας Visa.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας, επικοινωνήστε με τον εκδότη της Visa κάρτας σας. Θα βρείτε τη διεύθυνση ή/και τον τηλεφωνικό τους αριθμό στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού της Visa κάρτας σας. Ο τηλεφωνικός αριθμός μπορεί να υπάρχει και στο πίσω μέρος της ίδιας της κάρτας. Μπορείτε επίσης να βρείτε ποιος είναι ο εκδότης κάρτας σας και να μεταβείτε στον ιστότοπό του για περισσότερες πληροφορίες.
-
Ο εκδότης της κάρτας σας μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε θέματα σχετικά με μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές. Θα βρείτε τη διεύθυνση ή/και τον τηλεφωνικό τους αριθμό στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού της Visa κάρτας σας. Ο τηλεφωνικός τους αριθμός μπορεί να υπάρχει και στο πίσω μέρος της ίδιας της κάρτας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει η Visa για ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη Visa κάρτα σας, ανατρέξτε στην ενότητα Ασφάλεια + προστασία.
-
Η κάθε εμπειρία πληρωμής που έχετε είναι απίστευτα σημαντική για εμάς. Οι έμποροι που χρησιμοποιούν το λογότυπο της Visa δεν έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα αποδεχτούν ή όχι μια κάρτα Visa για πληρωμή, εφόσον ο πελάτης ενεργεί καλόπιστα.
Η Visa έχει πάνω από 16.000 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πελάτες που εκδίδουν τις δικές τους κάρτες Visa και εγγράφουν εμπόρους για να τις αποδέχονται. Αυτά τα ιδρύματα καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τις σχέσεις τους με τους εμπόρους και, ως εκ τούτου, χειρίζονται όλα τα θέματα εξυπηρέτησης πελατών που σχετίζονται με αυτούς.
Συνιστούμε να ενημερώσετε τον εκδότη της Visa κάρτας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό της υποστήριξης πελατών που εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού ή στο πίσω μέρος της Visa κάρτας σας. Ο εκδότης της Visa κάρτας σας έχει πρόσβαση στους ενδεδειγμένους κανόνες και κανονισμούς της Visa, καθώς και στα έντυπα γνωστοποίησης καταγγελίας πελάτη για την υποβολή καταγγελιών.
Ασφάλεια + Προστασία
-
Όπως συμβαίνει και με την αντικατάσταση όλων των καρτών Visa, αυτές οι κάρτες με τον νέο σχεδιασμό θα διανέμονται από έναν εκδότη κάρτας Visa. Όλα τα προϊόντα της Visa παρέχουν έναν βολικό, αξιόπιστο και ασφαλή τρόπο για την πραγματοποίηση αγορών. Εάν σας απασχολεί κάτι επιπλέον όσον αφορά τη Visa κάρτα σας, καλέστε τον εκδότη της.
-
Η Visa συνεργάζεται με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εμπόρους και αρχές επιβολής του νόμου παγκοσμίως για να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει καμία σύγχυση μόλις υιοθετηθεί ο νέος σχεδιασμός των καρτών.
-
Όχι. Η Visa συνεργάζεται με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εμπόρους και αρχές επιβολής του νόμου παγκοσμίως για να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει καμία σύγχυση μόλις υιοθετηθεί ο νέος σχεδιασμός των καρτών. Όπως πάντα, η Visa εφαρμόζει προγράμματα για την παρακολούθηση των δόλιων δραστηριοτήτων και την ειδοποίηση των κατόχων καρτών σε δυνητικά δόλια χρήση. Η Visa θα συνεχίσει να προσφέρει στους κατόχους καρτών εκτεταμένη προστασία μέσω πολλαπλών επιπέδων ασφάλειας, ώστε να αισθάνονται άνεση και ασφάλεια όταν χρησιμοποιούν τη νέα τους κάρτα Visa.
-
Η Visa δεν δημιουργεί ή εξυπηρετεί λογαριασμούς εμπόρων, αλλά εάν θέλετε να αποδέχεστε τη Visa στην επιχείρησή σας, επικοινωνήστε με έναν αποδέκτη της Visa.
-
Να είστε άγρυπνοι για οποιαδήποτε μηνύματα email ζητούν προσωπικά δεδομένα—όπως κωδικούς πρόσβασης, PIN ή τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης σας—ή σας εκτρέπουν προς κάποιο ιστότοπο που ζητά τέτοιου είδους πληροφορίες. Αυτά τα μηνύματα μπορεί να περιλαμβάνουν την παράνομη πρακτική του «spoofing», δηλ. την πλαστογράφηση μιας διεύθυνσης email για να μοιάζει με κάποια άλλη που προέρχεται από νόμιμη επιχείρηση και διεύθυνση. Να θυμάστε ότι δεν πρέπει να στέλνετε ποτέ προσωπικά στοιχεία μέσω email. Εάν έχετε λάβει κάποιο email που πλαστογραφεί τη Visa, ειδοποιήστε μας αμέσως σχετικά με τις λεπτομέρειες του παράνομου email.
-
Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι καταναλωτές ότι η Visa δεν καλεί και δεν στέλνει email στους κατόχους καρτών για να τους ζητήσει τα προσωπικά τους στοιχεία λογαριασμού. Τα τηλεφωνικά κέντρα της Visa δεν πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις τηλεπώλησης. Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να απαντούν σε email ή τηλεφωνικές κλήσεις που τους ζητούν προσωπικά στοιχεία της κάρτας τους και, εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να το αναφέρουν αμέσως στις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου, καθώς και στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα τους. Οι κάτοχοι καρτών θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι η πολιτική μηδενικής ευθύνης της Visa όσον αφορά τις απάτες διασφαλίζει ότι δεν φέρουν ευθύνη για τυχόν μη εξουσιοδοτημένες αγορές.
Η πολιτική μηδενικής ευθύνης της Visa δεν ισχύει για ορισμένες συναλλαγές με εμπορικές κάρτες και ανώνυμες προπληρωμένες κάρτες, ή για συναλλαγές που δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία από τη Visa. Οι κάτοχοι καρτών θα πρέπει να φροντίζουν για την προστασία της κάρτας τους και να ενημερώνουν το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα έκδοσης αμέσως για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση. Επικοινωνήστε με τον εκδότη σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Εάν έχει πέσει στην αντίληψή σας κάποιο περιστατικό ασφάλειας που περιλαμβάνει τη Visa ή πιστεύετε ότι έχετε ανακαλύψει κάποια ευπάθεια σε προϊόν της Visa, συμπληρώστε το ακόλουθο έντυπο.
Αναμονές και ειδοποιήσεις λογαριασμού
-
Όταν πληρώνετε στο πρατήριο, ορισμένοι εκδότες κάρτας ορίζουν μια "αναμονή" στα χρήματα των κατόχων των καρτών τους εν αναμονή του τελικού ποσού της συναλλαγής, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν γίνεται υπερανάληψη στους λογαριασμούς των κατόχων των καρτών τους. Οι πρατηριούχοι δεν ορίζουν αναμονές σε λογαριασμούς. Εάν έχετε ερωτήσεις για κάποια αναμονή στον λογαριασμό σας που σχετίζεται με συναλλαγή αγοράς καυσίμων, επικοινωνήστε με τον εκδότη της κάρτας σας.
Αναμονές λογαριασμού και ειδοποιήσεις λογαριασμού πρατηριούχων:
Η παρακράτηση από τον λογαριασμό σας μπορεί να μην γίνεται αμέσως όταν το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό. Η Visa έχει υιοθετήσει αυτές τις διαδικασίες για την προστασία των εκδοτών, των εμπόρων και των κατόχων καρτών Visa Debit. Αυτό συμβαίνει πιο συχνά όταν προσπαθούμε να καλύψουμε τη ζήτηση των καταναλωτών για ευκολίες πληρωμής, όπως ο ανεφοδιασμός με πληρωμή στην αντλία.Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε τη Visa Debit κάρτα σας σε ένα εστιατόριο, η κάρτα μπορεί να εξουσιοδοτηθεί πριν προστεθεί το φιλοδώρημα. Για αυτούς τους τύπους αγορών, οι εκδότες καρτών Visa Debit ενδέχεται να διαθέσουν χρήματα των κατόχων καρτών για να καλύψουν το εκτιμώμενο κόστος της συναλλαγής. Αυτή η διαδικασία, που είναι γνωστή ως "αναμονή," διασφαλίζει τόσο τους κατόχους των καρτών όσο και τους εμπόρους. Διασφαλίζει ότι οι κάτοχοι καρτών δεν δαπανούν περισσότερα χρήματα από αυτά που έχουν ήδη διαθέσει και οι έμποροι πληρώνονται για τη συναλλαγή. Αν και οι περισσότερες συναλλαγές έχουν αναμονή διάρκειας μικρότερης των 24 ωρών, η Visa προστατεύει τους κατόχους καρτών απαιτώντας από τους εκδότες ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να καταργήσουν όλες τις αναμονές εντός 72 ωρών.
Ε: Πότε καταργείται μια αναμονή εξουσιοδότησης στην κάρτα μου;
Α: Αν και οι περισσότερες συναλλαγές έχουν αναμονή διάρκειας μικρότερης των 24 ωρών, η Visa προστατεύει τους κατόχους καρτών απαιτώντας από τους εκδότες ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να καταργήσουν όλες τις αναμονές εντός 72 ωρών το αργότερο.Ε: Μερικές φορές, όταν λαμβάνω μια ειδοποίηση λογαριασμού με γνωστοποίηση μέσω email ή μηνύματος κειμένου, γιατί το αναγραφόμενο ποσό είναι διαφορετικό από το ποσό των καυσίμων που έβαλα στο πρατήριο;
Α: Ορισμένες φορές, το ποσό μιας ειδοποίησης λογαριασμού μπορεί να μην αντανακλά το τελικό ποσό, ειδικά σε εμπόρους όπου το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό, όπως τα εστιατόρια και ο ανεφοδιασμός καυσίμων με πληρωμή στην αντλία. Το ποσό στην ειδοποίηση λογαριασμού μπορεί να μην είναι το τελικό ποσό της συναλλαγής που θα αναρτηθεί στην κίνηση του λογαριασμού σας.Ε: Όταν βλέπω τον τραπεζικό μου λογαριασμό online, γιατί το ποσό που εμφανίζεται είναι διαφορετικό από το ποσό των καυσίμων που έβαλα στο πρατήριο;
Α: Οι online κινήσεις του λογαριασμού σας μπορεί να μην δείχνουν αμέσως το τελικό ποσό της συναλλαγής, ειδικά σε εμπόρους όπου το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό τη στιγμή της εξουσιοδότησης, όπως τα εστιατόρια και ο ανεφοδιασμός καυσίμων με πληρωμή στην αντλία. Η online κίνηση του λογαριασμού σας θα αποτυπώσει το τελικό ποσό της συναλλαγής έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα
-
Πρόσφατα, υπέπεσε στην αντίληψη της Visa ένα θέμα που αφορά την σπάνια εμφάνιση ενός τεχνικού προβλήματος στο σημείο πώλησης, το οποίο σχετίζεται με τη χρήση καρτών πληρωμής με τη νέα ολογραφική μαγνητική λωρίδα. Το θέμα είναι πολύ μικρής κλίμακας όσον αφορά τον αριθμό τόσο των περιστατικών αποδοχής όσον και των καρτών που επηρεάζονται στην αγορά.
Η Visa έμαθε ότι αυτά τα τεχνικά προβλήματα προκύπτουν όταν κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα χρησιμοποιούνται σε περιβάλλοντα με υψηλά επίπεδα στατικού ηλεκτρισμού. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο στατικός ηλεκτρισμός μπορεί να δημιουργήσει παρεμβολές στη φυσιολογική λειτουργία της σάρωσης της κάρτας και να αποτρέψει την πραγματοποίηση μιας ηλεκτρονικής συναλλαγής.
Τα προβλήματα, ωστόσο, επηρεάζουν την αποδοχή και την άνεση, που είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της δέσμευσης της Visa προς τους κατόχους καρτών. Η Visa πιστεύει ότι κάθε θέμα που έχει επίδραση στην αποδοχή, όσο σπάνιο ή μεμονωμένο και να είναι, πρέπει να διευθετείται.
Για να διευθετήσει αυτό το θέμα, η Visa συνέστησε στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που έχουν κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα, να τις αντικαταστήσουν το συντομότερο δυνατό.
-
Πρόσφατα, η Visa λάνσαρε έναν νέο σχεδιασμό κάρτας που περιλάμβανε μια ολογραφική μαγνητική λωρίδα στο πίσω μέρος της κάρτας. Ο νέος σχεδιασμός ενσωματώνει ένα ολόγραμμα περιστεριού πάνω από το πλαίσιο της υπογραφής, όπου εμφανίζονται περιστέρια σε πολλά χρώματα όταν κινεί κάποιος την κάρτα αριστερά-δεξιά.
-
Βάσει των πληροφοριών και των αναφορών που λαμβάνουμε, είναι ξεκάθαρο ότι η πιθανή αιτία των προβλημάτων αυτών είναι η ηλεκτροστατική εκκένωση που προκύπτει από έναν συνδυασμό παραγόντων, όπως:
- Χαμηλή υγρασία στο σημείο πώλησης, που προκαλεί υψηλότερες από το φυσιολογικό ηλεκτροστατικές τάσεις
- Εξοπλισμός στο σημείο πώλησης με σχετικά χαμηλή ανοχή στις ηλεκτροστατικές εκκενώσεις, συνήθως στις κεφαλές μαγνητικής ανάγνωσης
- Χρήση καρτών πληρωμής με ολογραφικές μαγνητικές λωρίδες που έχουν υψηλότερη ηλεκτροστατική αγωγιμότητα από τις συμβατικές μαγνητικές λωρίδες
-
Αν και το θέμα είναι πολύ μικρής κλίμακας, η Visa αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το οποιοδήποτε ζήτημα που επηρεάζει την αποδοχή και την άνεση για τους κατόχους καρτών. Οπότε, η Visa συνέστησε στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που έχουν κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα, να τις αντικαταστήσουν το συντομότερο δυνατό.
-
Η Visa συνέστησε στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που έχουν κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα, να τις αντικαταστήσουν το συντομότερο δυνατό. Συνεργαζόμαστε στενά με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα σας για επιλύσουμε αυτό το θέμα το συντομότερο δυνατό και να κάνουμε τη διαδικασία όσο πιο εύκολη γίνεται για εσάς.
-
Ναι, συνεχίστε να χρησιμοποιείτε την τρέχουσα κάρτα σας μέχρι να επικοινωνήσει μαζί σας το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Ο αριθμός συναλλαγών που επηρεάζονται από αυτό το θέμα είναι πολύ μικρός. Στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτες οι οποίες φέρουν ολογραφική μαγνητική λωρίδα ολοκληρώνονται χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
Αυτή τη στιγμή, οι κάτοχοι καρτών δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα θα επικοινωνήσει μαζί σας εάν πρόκειται να αντικατασταθεί η κάρτα σας. Διαφορετικά, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την τρέχουσα κάρτα σας κανονικά. Στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτες οι οποίες φέρουν ολογραφική μαγνητική λωρίδα ολοκληρώνονται χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
Τα αναφερόμενα προβλήματα προέκυψαν μόνο σε τερματικά σημείων πώλησης. Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε αναφορές για θέματα σε ATM.
-
Όχι. Τα προβλήματα αποδοχής τα οποία σχετίζονται με τις κάρτες που φέρουν ολογραφική μαγνητική λωρίδα δεν θα έχουν οποιαδήποτε επίδραση στον λογαριασμό σας.
-
Δοκιμές που έχουν γίνει από τρίτα εργαστήρια υποδεικνύουν ότι οι κάρτες με ολογραφική μαγνητική λωρίδα δεν εμπεριέχουν τον παραμικρό κίνδυνο ασφάλειας για τους κατόχους καρτών.
Επωνυμία και μάρκετινγκ της Visa
-
Όλα τα αιτήματα χορηγιών πρέπει να αποστέλλονται γραπτώς στη διεύθυνση:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας σχετικά με τη διαφήμιση της Visa, αλλά δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε αυτόκλητες διαφημιστικές ιδέες.
-
Ως υπηρεσία προς εξουσιοδοτημένους εκδότες κάρτας και Εμπόρους Visa, η Visa διαθέτει ηλεκτρονική έκδοση του λογότυπου της Visa και συνδέσμους προς ιδιόκτητους ιστότοπους της Visa. Μόνο οι εκδότες καρτών και οι έμποροι της Visa είναι εξουσιοδοτημένοι να χρησιμοποιούν τα εμπορικά σήματα της Visa. Εάν εργάζεστε για κάποιον εκδότη κάρτας ή έμπορο της Visa, επισκεφθείτε το Κέντρο Μάρκετινγκ για πληροφορίες και λήψεις του λογοτύπου της Visa.
-
Η Visa ανανεώνει το διάσημο μπλε, λευκό και χρυσό λογότυπο, προκειμένου να του δώσει μια νέα εμφάνιση.
-
Η Visa εξελίχθηκε από μια εταιρεία πιστωτικών καρτών σε μια εταιρεία πληρωμών που προσφέρει μια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών πληρωμής. Το νέο λογότυπο και ο σχεδιασμός των καρτών της Visa αντανακλούν την εξέλιξη της εταιρείας.
-
Το τρέχον λογότυπο ξεκίνησε να εμφανίζεται στις κάρτες Visa και στο διαφημιστικό υλικό, το υλικό μάρκετινγκ και τις online επικοινωνίες τον Ιανουάριο του 2006. Οι κάρτες και οι επικοινωνίες της Visa με το τρέχον εμπορικό σήμα θα συνυπάρξουν με τις κάρτες και τις επικοινωνίες που φέρουν τη Σημαία της Visa μέχρι τις 30 Ιουνίου 2011
Ερωτήσεις για τον εκδότη της κάρτας σας
Ο εκδότης σας ή η τράπεζα που σας παρείχε τη Visa κάρτα σας είναι σε θέση να απαντήσει στις περισσότερες από τις ερωτήσεις σας αναφορικά με την πληρωμή των λογαριασμών σας online, τον έλεγχο του υπολοίπου σας, την εξαργύρωση ανταμοιβών ή τη διαμάχη για μια χρέωση.
Υποστήριξη καταναλωτών
Υποστήριξη καταναλωτών
Υποστήριξη εμπόρων + μικρών επιχειρήσεων
Υποστήριξη εμπόρων και μικρών επιχειρήσεων

Συμμόρφωση ασφάλειας

Ασφάλεια δεδομένων

Πόροι για επιχειρήσεις
Βρείτε υποστηρικτικό υλικό για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το προϊόν Visa που έχετε στην κατοχή σας.