
¹Visa, Inc., Η αξία της πολυ-αισθητήριας επωνυμίας: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Το Visa Sensory Branding είναι μία σύνθεση από ψηφιακά χαρακτηριστικά επωνυμίας που χρησιμοποιεί την απεικόνιση, τον ήχο και τη δόνηση τεχνολογίας αφής κατά περίπτωση για να βεβαιώσει ότι μία συναλλαγή με Visa έχει εγκριθεί.
Μετά από μία εγκεκριμένη συναλλαγή με Visa, ο καταναλωτής λαμβάνει έναν ήχο, μία απεικόνιση ή, για ενεργοποιημένες συσκευές, όπως τα smartphones, μία δόνηση τεχνολογίας αφής. Σε έναν κόσμο με νέες τεχνολογίες πληρωμών, αυτά τα μηνύματα αυξάνουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή όταν πληρώνει με Visa.¹

¹Visa, Inc., Η αξία της πολυ-αισθητήριας επωνυμίας: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Η αισθητηριακή εμπειρία παρέχει ακόμα ένα επίπεδο επιβεβαίωσης για τις εγκεκριμένες συναλλαγές με Visa.