Μετά από μία εγκεκριμένη συναλλαγή με Visa, ο καταναλωτής λαμβάνει έναν ήχο, μία απεικόνιση ή, για ενεργοποιημένες συσκευές, όπως τα smartphones και τα wearables, μία δόνηση. Το sensory branding παρέχει σταθερότητα και αξιοπιστία κατά την εμπειρία πληρωμής.
3.5x

Επαναλαμβανόμενοι πελάτες
Οι πελάτες είναι 3,5 φορές πιθανότερο να επιστρέψουν για να επαναλάβουν τη χρήση. 1
81 τοις εκατό

Επίδραση επωνυμίας
81 τοις εκατό των χρηστών έχουν περισσότερο θετική άποψη για τους εμπόρους όταν χρησιμοποιούν τον ήχο και την απεικόνιση της Visa.2
$0

Χωρίς κόστος
Τα εργαλεία sensory branding είναι στη διάθεσή σας χωρίς κόστος.
¹Ipsos LLC, The Value of Visa, 2017
²Visa internal research, IPG Lab 2017

Ταχύτητα

Αφοσίωση

Εμπιστοσύνη

Οικειότητα
²Visa internal research, IPG Lab 2017
³Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
-
Η Visa προσφέρει τα πλεονεκτήματα του Visa Sensory Branding σε εσάς χωρίς κανένα κόστος. Οποιοδήποτε κόστος σχετικά με την εφαρμογή ή τη συντήρηση υπόκειται στους όρους της συμφωνίας μεταξύ της επιχείρησής σας και του παρόχου λύση πληρωμής σας, όπως του παρόχου τερματικού POS, του αποδέκτη εμπόρου ή του επεξεργαστή πληρωμής.
-
Το Visa Sensory Branding διαρκεί λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και δεν καθυστερεί τη συναλλαγή.
-
Τα χαρακτηριστικά μπορούν να συνδυαστούν ή να χρησιμοποιηθούν ατομικά, ανάλογα με τις ικανότητες του εξοπλισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Visa Sensory Branding, στείλτε μας email στο [email protected]