Μία καινοτόμα εμπειρία πληρωμής για έναν αναπτυσσόμενο κλάδο

Μάθετε πώς το Visa Sensory Branding μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε τη λύση πληρωμής και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.

Τι είναι το Visa Sensory Branding;

Όταν εγκρίνεται μία συναλλαγή με Visa, θα ενεργοποιήσει μία απεικόνιση, μία δόνηση με ήχο και τεχνολογία αφής κατά περίπτωση. Αυτό βοηθά στην ενίσχυση της εμπειρίας πληρωμής του πελάτη. Καθώς εξελίσσονται οι μέθοδοι πληρωμής, το sensory branding διαβεβαιώνει τον καταναλωτή ότι η αγορά που έκανε με τη Visa έχει εγκριθεί.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα

Το Visa Sensory Branding επιτρέπει στους καταναλωτές να γνωρίζουν ότι η αγορά με Visa έχει εγκριθεί. Παρέχει στους εμπόρους μία λύση πληρωμής που τους εξασφαλίζει την διάκριση από τον ανταγωνισμό.
Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Μία νέα ευκαιρία για την επιχείρησή σας

Ενσωματώστε το Visa Sensory Branding στην λύση πληρωμής. Προσφέρει το πλεονέκτημα που ψάχνετε και παρέχει νέες ευκαιρίες.
Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Ενισχυμένη αντίληψη

Το 94 τοις εκατό δήλωσε μεγαλύτερη προτίμηση προς τους εταίρους τεχνολογίας.¹
An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Ενσωματωμένη εξατομίκευση

Οι χρωματικοί συνδυασμοί, το φόντο και άλλες επιλογές σχεδιασμού σας κάνουν να ξεχωρίζετε.
Illustration of a hand holding a Visa card.

Εύκολη ενσωμάτωση

Το Visa Sensory Branding απαιτεί μικρή τεχνολογική εργασία.

Ενσωμάτωση του Visa Sensory Branding

Εξερευνήστε τα εργαλεία και τις πηγές του Visa Sensory Branding. Σχεδιάστηκαν για να σας βοηθήσουν να προσθέσετε το sensory branding απρόσκοπτα στη λύση πληρωμής.
A woman and a man looking at a tablet together.

Ερωτήσεις + απαντήσεις

Λάβετε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.