
Το Visa Sensory Branding χρησιμοποιεί την όραση, τον ήχο και τη δόνηση κατά περίπτωση για να διασφαλίσει ότι μία αγορά με Visa έχει εγκριθεί.

Γρήγορες και εύκολες πληρωμές
Κάντε τις πληρωμές πιο εύκολες. Το 87 τοις εκατό συμφώνησαν ότι η συναλλαγή τους ήταν γρήγορη και ευέλικτη.¹

Καινοτομία επωνυμίας
Δημιουργήστε εντύπωση που διαρκεί. Το 82 τοις εκατό των χρηστών συμφώνησαν ότι η εμπειρία πληρωμής ήταν καινοτόμα. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016

Ενισχυμένη αντίληψη

Ενσωματωμένη εξατομίκευση

Εύκολη ενσωμάτωση
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016

SDK
Ενσωμάτωση για i, Android και διαδίκτυο. Τα Visa Sensory Branding SDK περιέχουν μόνο προηγμένα αρχεία απεικόνισης, ήχου και τεχνολογίας αφής. Η εξατομίκευση περιλαμβάνει χρώματα, μεγέθη, ήχους και τεχνολογία αφής.

Τοπική ενσωμάτωση
Εργαλεία σχεδιασμού και χαρακτηριστικά απεικόνισης είναι επίσης διαθέσιμα. Τα χαρακτηριστικά εξατομικεύονται για τη δική σας λύση πληρωμής.
-
Και τα τρία χαρακτηριστικά του Visa Sensory Branding (ήχος, απεικόνιση και δόνηση τεχνολογίας αφής) συνεργάζονται για να επιβεβαιώσουν μία συναλλαγή Visa, και θα πρέπει να συμπεριληφθούν όταν υποστηρίζονται από τον εξοπλισμό πληρωμής.
-
Το Visa Sensory Branding θα πρέπει να αρχίσει αμέσως μετά από μία εγκεκριμένη συναλλαγή με Visa με επαναφορτιζόμενη Prepaid κάρτα, ή με Visa Debit ή με πιστωτική κάρτα Visa.
-
Ναι. Η εμπειρία του πελάτη θα πρέπει να είναι σταθερή ανεξάρτητα από το είδος της κάρτας Visa που χρησιμοποιείται.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Visa Sensory Branding, στείλτε μας email στο [email protected]